Reabilitare Medicala

Este o specialitate medicală clinică independentă, responsabilă de prevenirea, diagnosticarea, tratarea şi managementul reabilitării persoanelor cu afecţiuni dizabilitante şi comorbidităţi la toate vîrstele, în vederea promovării capacităţilor şi a performanţelor fizice şi cognitive ale acestor persoane, precum şi în vederea creşterii calităţii vieţii acestora.

Scopul principal este îmbunătăţirea funcţionării fizice şi mentale, precum şi a capacităţii de participare activă în cadrul societăţii a persoanelor cu dizabilităţi, ca urmare a bolilor sau a traumatismelor, prin folosirea unor mecanisme fiziologice (precum reflexele, adaptabilitatea funcţională, neuroplasticitatea), inclusiv şi a pregătirii fizice şi mentale.

Tratamentul structurat pe cele trei scopuri principale recuperator , curativ și profilactic se adresează următoarelor afecțiuni:

1. Afecțiunile reumatismale degenerative

2. Afecțiuni reumatismale de tip inflamator

3. Sechele posttraumatice

4. Afecțiuni ale sistemului nervos central și periferic

5. Afecțiuni ginecologice

6. Afecțiuni dermatologice

7. Afecțiunile vasculare periferice

8. Boli asociate

Ortoplus Pharma SRL are in portofoliu produse premium realizate din ingrediente 100% naturale in diverse afectiuni din sfera Reabilitarii Medicale .